تمیز کردن خرابکاری حیوانات خانگی از روی فرش و مبل ، چگونه لکه خرابکاری حیوانات را از بین ببریم؟ برای تمیز کردن و پاک کردن لکه خرابکاری حیوانات خانگی از روی فرش می توانید از اکثر محلول های تمیز کننده پارچه  استفاده نمایید. زیرا قابلیت از بین بردن لکه خرابکاری حیوانات روی فرش هم دارند. اما در تمیز کردن فرش باید مراقب باشید و با ظرافت این کار را انجام دهید زیرا فرش را نمی توانیم به صورت مستقیم زیر آب قرار دهیم.

 

شما می توانید از خدمات همکاران مجرب و حرفه ای پاکیزه سازان سپاهان شهر استفاده نمایید. و به سرعت تمام خراب کاری گربه، سگ و… را از روی فرش پاک نمایید. و دیگران نگران ماندن لکه ها روی فرش و موکت خود نباشید.

 

بخوانید: پاک کردن تهوع حیوانات خانگی

 

نحوه تمیز کردن خرابکاری سگ و گربه از فرش

1. پاک کردن لکه خرابکاری حیوانات با سرکه

برای پاک کردن لکه های فرش از  خرابکاری حیوانات به مواد زیر نیاز دارید:

آب
سرکه سفید مقطر
جوش شیرین
هیدروژن پراکسید (آب اکسیژنه)
پارچه سفید یا حوله کاغذی
کاردک پلاستیکی

بخوانید: پاک کردن لکه های آینه

چگونه لکه خرابکاری حیوانات را از بین ببریم؟

مراحل تمیز کردن لکه خرابکاری حیوانات خانگی از روی فرش

ابتدا مواد جامد را از روی فرش با یک کاردک پلاستیکی پاک کنید. سپس مایعات ادرار را با یک حوله کاغذی پاک کنید و پارچه را محکم روی لکه بگذارید و مکرر پارچه را عوض کنید تا لکه به طور کامل جذب پارچه شود.

یک لیوان سرکه سفید را دریک لیوان آب سرد حل نمایید و درون بطری اسپری بریزید. و روی لکه مورنظر اسپری کنید. محل لکه باید از محلول اشباع باشد سپس با یک برش نرم محل لکه را برس بکشید تا محلول بیشتر به لکه نفوذ کند. سپس با یک پارچه یا جاروبرقی رطوبت گیر رطوبت فرش را بگیرید و فرش را در هوای آزاد بگذارید تا خشک شود.

وقتی فرش خشک شد، در محل لکه کمی جوش شیرین بریزید. نصف لیوان آب اکسیژنه را با دو پیمانه آب سرد مخلوط کنید. ( این محلول باید همان زمان تهیه شود) چون هیدروژن پراکسید در مجاورت نور تدریجا خاصیت خود را از دست می‌دهد. محلول را روی جوش شیرین اسپری کنید و با استفاده از یک برس نرم آن را برس بکشید تا کامل به فرش نفوذ کند.

دوباره رطوبت را با پارچه یا جاروبرقی رطوبت‌گیر بگیرید. و بگذارید فرش در هوای آزاد خشک شود در صورت لزوم مراحا را دوباره تکرار کنید تا لکه به طور کامل برطرف شود. پس از خشک شدن روی فرش را جاروبرقی بکشید.

 

امیدواریم با راهکارهای این مقاله از پاکیزه سازان مشکل تمیز کردن لکه خرابکاری حیوانات خانگی شما برطرف شده باشد. شما از کدام شرکت خدماتی برای پاک کردن فرش ها استفاده می کنید؟ آیا از خدمات مجرب پاکیزه سازان سپاهان شهر استفاده کرده اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *